snow

Fredagstrött & nya jeansshorts


Freeeeedag, yeho!
Och långhelg dessutom! Har sovit många timmar i natt så det var ingen pärs att gå upp i morse. Nu däremot. Trött är bara förnamnet. Men ska slå händerna mot kinderna och ta en kall dusch för att vakna till liv. Se så! Idag lyser solen igen så jag ska möta upp ett gäng vänner för en kväll på Ängelholms ljusfest. Alltid ett tecken på att sommaren går mot sitt slut. Alltid förväntningar som inte uppfylls. Alltid att man går hem med en det-är-ju-ändå-ingen-höjdarfest-det-där-känsla. Men nu är vi där igen. Det kommer bli en bra kväll. Måste föresten visa mina nya jeans som jag bara älskar. Köpte dessa i Malaga, den dagen när vi hade panikshopping för att alla väskor och kläder var borta. Hittade dessa och fastnade för dem direkt. Precis den rätta färgen och passformen. Kanske inte det rätta priset men den där prislappen ska minsann inte alltid få bestämma. Nejdå, här är det jag som tagit makten. De kommer från Tommy Hilfiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0