snow

Hallå och hejdå magont

Vi låtsas limen är en melon, så att bilden passar till inlägget...hihi

Är inte alls i form idag.
Magont och eländigt. Brukar alltid få ont i magen när jag är förkyld så kanske är det halsontet som får mig ur balans. Jobbigt är det iallafall. Så eftermiddagen som var tänkt bli aktiv blev helt tvärtom. Jag har legat på sängen, med vetepåsen som sällskap och sett komedin Hall Pass. Den är med Owen Wilson, som jag tycker är en superbra skådis! Ett filmtips till alla filmare där ute. Har knåpat ihop lite bilder från semestern som jag tänkte visa men det får bli en annan dag. Nu när det mest är mulet och regn längtar man ju så förbaskat tillbaka till det ljuva semesterlivet. Hehe, håller ni inte med? Och jag har börjat kolla på resor till våren och drömma mig bort. Men det är väl härligt? Att drömma sig bort menar jag! Ska göra det en liten stund till innan Marcus kommer hit och äter melon med mig. Tror ni inte den kan bota rot på magont? Melonen alltså? Jodå, positiva tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0