snow

Åtta bilder - Liseberg


Sen sist vi hördes har det blivit höst. Från sommar till ruggiga vindar och regn på bara några dagar. Som tur är tycker jag att jag hann njuta tillräckligt av stranddagar och värmeböljor. Det kommer säkert fler soliga dagar men just nu känns det väldigt mörkt och blött. Men skönt, får jag ändå säga. Sen sist vi hördes har jag varit på en kräftskiva som varade i nästan tolv timmar, haft världens segaste söndag där jag knappt lyfte ett finger och sen har jag, som du kanske inte kan missa, spenderat en heldag på Liseberg. Balder, min favorit, åktes om och om igen med det här gänget! En riktigt rolig dag! Vi sköljdes av världens största våg i Flume Ride och blev dyngsura, drog alla nitlottar på spelhjulen, kollade in nästa års värsting Helix (en drygt kilometer lång berg-och dalbana med sju loopar), var nervösa i Kanonen-kön att alla naglar rykte, åt hamburgare och såg ett par kändisar. Idag märks det att stämbanden fått kämpa. Så hes! Tack Göteborg för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud vad fin den näst sista bilden var!! Hoppas ni hade riktigt roligt :D

Svar: Tack! Det var riktigt kul! Såg en skylt på Guldheden och tänkte direkt på dig! Ni bor ju supernära!!
Annie

2013-08-13 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0