snow

Lördagspepp

 
God morgon underbara lördag! Efter ett rätt deppigt inlägg tycker jag att vi kör på lite pepp istället! Positiva ord finns det allt för få av så jag ska försöka pigga upp med mina meningar idag. Jag hade en så himla skön fredagkväll. Hade varit ute och gått en långpromenad med Maja innan, frisk luft gör en gott. Fredagkvällen gick i lugnhetens tecken. Morötter, chips och dipp tillsammans med mamma och pappa och Lasse Kronér. Ibland kan jag nästan skämmas lite för att jag gillar detta så mycket men det ska man ju egentligen absolut inte göra. Efter en tuff vecka är det skönt att avsluta den med att bara vara hemma med sin lilla mamma (som är upptagen konstant med sitt Candy Crush. Jag tröttnade i maj men mamma har hållit på hela sommaren och verkar aldrig tycka det blir tråkigt) och lilla pappa. Tittade på Playa Del SolNetflix innan jag somnade och den serien är ju bara för rolig. Idag vaknade jag upp utvilad och pigg. Unnndeeeerbaaaart! På tal om något helt annat så har jag gjort ett lista med massa höstpepp. Jag ska ta fram den när inspirationen är slut och det känns grått och trist. Saker att göra när det är mörkt ute: gå på hockey, ha tjejkväll och handla en snygg kappa! Ibland behöver man en liten spark i baken! Tips tips! Nu vill jag önska er alla en härlig lördag! Ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0