snow

Måndag + vuxenpoäng

 
Godmorgon ny vecka och massa sol! Underbart! Jag såg precis att jag fått injusterat att bloggen rättar mina felstavningar och "godmorgon" vill den ha till "god morgon" vilket jag kan förstå för man menar ju att man ska få en GOD morgon men jag tycker det ser så dumt ut så ändrar det tillbaka varje gång. Likadant är det med "iallafall", som jag vill skriva så här medan datorn ändrar det till "i alla fall". Jaja, vilka petitesser.

 
Idag har jag startat denna GODA morgon med att kolla ett avsnitt av Playa Del Sol. Alldeles för knäppa och för tramsiga reseledare. Men precis min humor. Efter detta ringde jag ett gäng jobbsamtal. Arbetsförmedlingen och mina jobb. Det kallar jag ändå vuxenpoäng! Man känner ju sig så himla vuxen när man betar av det ena samtalet efter det andra. Planering är viktigt och det känns bra att ha ordning och reda! Nu kickar vi igång denna soliga GODA dag! Tycker ni inte? Jag slänger iväg några bilder från söndagen också.

1. Cindy gråter när vi vinkar Malin adjö på stationen. 2. Promenadstigen 3. Min nya fågeltröja. Man blir glad av mönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0