snow

Morsning fredag!


Det första jag tänker på när jag ser den här bilden är hur dödens trött jag är. Påsarna, som annars inte brukar krypa sig fram till mina ögon, har verkligen satt sig fast. Men den är några dagar gammal så nu har jag hunnit bunkra upp med många timmars sömn. Och tur är väl det för den här dagen vill man vara pigg. Det är så jädrans fint väder att jag nästan trillar baklänges. Sol och det sägs bli 27 grader. Jippi! Stranden - jag kommer! Men innan dess ska jag bege mig till stan, närmare bestämt hem till Elina. Hon ska fixa mitt hår, som växt som ogräs under sommaren. Luggen behöver klippas och några centimeter på topparna ska också ryka. Men bara lite, lite för jag ska ha låååångt nu! Jag har tänkt att är det någon gång man vill ha långt hår så är det när man är ung. Om tio år kommer jag har hunnit bli tråkig och ska ha det axellångt (och absolut ingen lugg som hänger i ögonen). Så nu när jag är 20 och inte är så praktiskt lagd får jag passa på. Så tänker jag. Ikväll ska vi fira pappa som fyller år idag - dryga 50 år och kan ni då tänka hur hans hår ser ut? Kortkort snackar vi här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0