snow

Ny vecka men är det inte fredag!?

 
Japp, så känner jag idag. Det är måndag men jag vill nästan tro det är fredag. Varför? Det var ju en dum fråga. För ni kan ju lista ut det på två sekunder. Jag har jobbat lördagkväll (fick äntligen träffa mina snubbe efter jobbet... alldeles för brun.... och alldeles för go), hela gårdagen och sen hade jag morgonpasset idag. Det känns som jag knappt varit hemma i helgen. Bara några timmar för att sova är vad jag har hunnit med. I lördags, eller det var kanske igår morse, då hittade jag en ordentligt berusad ung man några kvarter bort, när jag cyklade till jobbet. Han kunde varken stå eller gå så fick ringa polisen. Han var väldigt lugn men hade, märkligt nog, en täljkniv i fickan. Hm, lustigt! Förutom den lilla detaljen så har dagarna rullat på som vanligt. Det har ju varit grymt väder hela helgen. Så varmt att vi slog värmerekord igår. 31 grader! Nu känner jag mig nästan lika snurrig, och trött, som den unga mannen så jag avslutar mitt inlägg här. Hallojsan, som en liten dam på jobbet alltid säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0