snow

Om jag fick drömma...


Imorgon får du kika in här för då kommer ett långt inlägg med massor av bilder från Malaga! Tänk om man hade fått ha semester mest hela tiden - då hade det inte blivit särskilt speciellt, haha. Men man blir ändå glad av tanken. Att man själv får bestämma precis när man ska ha det och vart man ska åka. Eller att få ha ledig tid hemma. Det är också härligt. Om jag hade fått välja, helt fritt från begränsning och rimligheter - så hade jag rest utomlands tre gånger om året. Om jag får drömma helt fritt hade jag åkt till New York i mars. Och firat min födelsedag där. Jag hade tagit en sväng till Cypern, så som jag gjorde i våras, i maj - innan allt slår ut och det blir sommar här hemma. Jag hade åkt till Bohuslän till sommaren. Eller till någon annan fin plats i Sverige. Och varit hemma och umgåtts med kompisar som är lediga från plugget och som sommarjobbar. (Men det gör ju inte jag. Nej, jag åker runt och har råd med allt ändå. Äsch, inget att bekymra sig över. Sånt löser sig). I september hade jag tagit en restresa till Medelhavet - Spanien, Kreta eller kanske Frankrike. Och sen hade jag begett mig till Gran Canaria eller något liknande när jul och nyår är över. Inte helt fy skam. Tre resor sa jag va? Eller kanske sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0