snow

Rött är sött


Tjena tjena Bloggis! Nu är jag äntligen lite ledig. Jo, jag säger väl det. Jag är ingen van långtidsarbetande kvinna känner jag. Men nu firar jag ledighet i ett par dagar! Jag inledde "helgen" med att måla naglarna, gå en runda på stan med mamma, köpa mörk choklad och kolla på en gulligullfilm i sällskap av ett glas rosévin. Inte helt pjåkigt! Denna torsdag startade jag med att kolla ett avsnitt av Gossip Girl (har jag sagt att jag aldrig har följt en amerikansk serie förr?) samtidigt som jag njöt av en kopp te och frukost. Nu är det tänkt att jag ska köra sista städracet, innan jag springer en runda. Tänkte jogga ner till hamnen där de har en jättestor innebandyturnering. Löpning ger så mycket glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0