snow

Sommardag


Morsning korsning onsdag!!
Har ni det bra ute i landet? Tjugo läsare som alltid går in här och läser - det gillar jag! Igår hade jag en väldigt härlig sommardag med Marcus och Malin. Jag och Marcus körde en liten favorit i repris och handlade med oss kycklingsallad till stranden. Det blåste rätt bra men tur var det för annars hade 28 grader varit för bra. Vi badade och solade i ett par timmar innan Malin kom och avlöste Marcus (hörs som jag är typ en hund eller något, som de måste passa, haha). Malin och jag pratade igenom allt som hänt de senaste veckorna, åt glass och släpade på solstolarna hem till mig. En äkta "sommarlovsdag". På kvällen var jag hos farmor och farfar för att fira födelsedag med släkten. Mysig kväll. Underbart att behöva välja sin tunnaste klänning. Är det inte? Sånt man kommer ihåg i vinter när det är kallt, kalt och mörkt. Fast än är det sommar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0