snow

Tack för regnet

 
Det känns som det var år och dar sedan vi hade en riktigt regnig-krypa-upp-i-soffan-dag. Underbart får jag säga att det är! Man har ingen "man borde vara ute och njuta av solen"-ångest  när man stökar omkring på jobbet utan det känns mest bara mysigt! Så nu sitter jag här, med handduken om håret, nyduschad, nytränad och har ännu kvar värmen i halsen efter chili con carne jag nyss åt. Tänkte mest bara säga HEJ till er och hoppas ni får en superduperbra kväll och start på helgen. Jag var som en zombie när jag gick upp imorse så jag lovade mig själv att lägga mig i tid ikväll. Det lovar jag, i och för sig, mig själv varje morgon men på kvällarna har jag släppt den tanken och kommer istället på allt jag vill hinna med innan kvällen är slut. Ja. Där var dagens i-landsproblem avverkat. Nu väntar en till tidig morgon men det gör inte så mycket för en långhelg står framför dörren. GLAD TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0