snow

Utomlands - eller?

 
Sitter just nu naken, tänkte jag skriva, haha nejdå. Men i bara undisarna efter ett svettigt besök på restaurang. Idag är det riktig Spanien-hetta här. Har precis tagit min andra dusch för kvällen. Skönt det svalkar. Strax ska jag ta på mig mina tunnaste sommarkläder (alltså det är 27 grader här och klockan är halv åtta!!!) och bege mig till stan. Jag ska möta upp bästa Anna (som alltid får mig på bra humör. Använder hon magi tro?) för ett glas vin eller två. Ska bli riktigt mysigt! Föresten så tycker jag gott vi kunde varit i Spanien på riktigt. För då hade Marcus inte varit så jädrans långt bort. Vi har inte setts på en vecka och det känns som världens längsta evighet. Distansförhållande hade nog inte passat oss. Jag hade inte stått ut! Maaaaarrcccuuuuuuus skit i Mallorca, kom hem till mig istället!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0