snow

Det här med sprit


Tänkte slå igång sjuan en stund och se veckans program av Fest Hos Bagge Wahlgren. Detta trots att jag redan både en och två gånger tyckt att det inte är särskilt mycket för världen. Tycker för det första att det inte har någon riktig handling men framför allt för att det hela går ut på är att dricka sig full. Ja, man får se de supa hela programmet igenom. Välkomstdrinkar, öl, vin, champagne, snapsar och groggar avslöser varandra. Laila var ju packad förra veckan, haha. Jag är själv inte särskilt glad i sprit - jag mår inte bra av det och framför allt för att många människor förändras så himla mycket när de dricker. De blyga och försiktiga som knappt vågat öppna käften innan blir så jädrans framåt och pratglada. Allt känns så falskt. Och med det sagt ska jag blanda mig ett par drinkar och ha långa, djupa, seriösa samtal med fru Bagge och herr Wahlgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0