snow

Får man kalla det lov?


Nej, egentligen inte tror jag. Men lov känns mycket mer härligt och avslappnat än ledighet. Så här med har jag lov!! Det ska bli underbart att åka till Göteborg, fira jul och nyår utan att behöva tänka på jobb och timmar hit och dit. Jag ser fram emot tid med familj och vänner. Jag ska strax sätta fart och packa en övernattningsväska eftersom jag och Marcus åker imorgon. Vad ska man ha med sig? Jag hade innan föreställt mig behöva både termobyxor och långkalsonger men det ser snarare ut som att regnkläderna kommer bättre till pass. Tyvärr. Vi vill ha snö och minusgrader så här helgen innan jul! Hur som helst så ska det bli supermysigt att gå på Liseberg och ha en weekend i Lilla London. Kanske att bloggen får vara tyst i helgen men ni hittar säkert en bild eller två på Instagram. Mitt konto kan man även se på nätet HÄR. Glad fredag lördag söndag så hörs vi lagom till jul, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0