snow

God jul bästa Ni!



Hej kära läsare!
Då var jag hemma efter en helg i Göteborg! Och jag har redan hunnit fira jul med halva släkten! Full rulle med andra ord! Göteborg var jättemysigt! Vi gick på Liseberg i lördags. Det var vårvärme och uppehåll så man varken frös eller blev blöt. Vi hälsade på tomten som höll till i Kolorado-hallen och såg när de begåvade kaninerna (som fått vinterpäls och allt..) dansade på isen! Vi hann även med att gå flera timmar på stan, se när folk stressade rundor för att hinna färdigt till jul, äta på en toppenbra restaurang - Chez Amis - och bara njuta av lugnet innan släktkalas och julfirande tar vid! Kunde inte bli bättre! Nästa gång vi ses Göteborg - då ska konditionen vara på topp och kroppen laddad till tusen (nervööööös!!).


Igår var jag och familjen hos farmor och farfar för att fira jul med släkten! Super! Och idag fortsätter det. I år ska vi faktiskt vara hemma på julafton. Det hände väl senaste när jag var två år så känns annorlunda och spännande! Ikväll kommer kusinerna från andra sidan släkten och om några dagar firar vi med resten. Alla vill man hinna träffa! Så med det säger jag GOD JUL ALLA FINA LÄSARE! Ta väl hand om varandra! Puss & kram från Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0