snow

Karolinatid

Hej vecka 50! FEMTIO - redan, kanske ni tänker? Så tänker jag i alla fall! Men julstämningen börjar ta vid, julmusiken spelas som aldrig förr och stan är smyckad med massor av ljus! Så jag ser det mest bara som mysigt att det går mot slutet av året! Marcus födelsedag närmar sig (alltid ett jultecken) och handkontrollen har äntligen kommit! Underbart! Så efter att jag bloggat klart ska jag bänka mig vid teven och utmana familjen!



Idag slutade jag ett - LYX! Cyklade hem och åt lax i paket med Adam. Sen sprang jag en fyrakilometersrunda och duschade på två röda för att möta upp Karolina i stan! Vi drack varmchoklad, köpte rött nagellack och hann ha underskattad men mycket uppskattad kompistid! Jag nämnde ju det för ett par veckor sedan - att jag ska passa på att träffa vänner när schemat är mer luftigt och än så länge har det gått oförväntat bra. Roligt att hinna med sånt här på vardagarna! Nu: Mario! Sen: Ensam Mamma Söker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0