snow

Lite av varje


Då får vi hoppa några dagar till i tiden. Och dagarna som gått hade jag mer än gärna hoppat över - om man säger så. Jag har nämligen legat hemma med magsjuka. Får jag lista det absolut värsta som finns så är det att kräkas. Det finns inget vidrigare. Men jag har varit skonad i många år från detta vidriga virus så det var väl min tur.. Hur som helst så är jag på benen (jodå, så att, rätt vingliga men de bär mig) igen. Har roat mig med att se I Hennes Skor och Känn Ingen Sorg, druckit Coca Cola och ja, det var väl det. Men nu vill jag bli stark igen och känna mig frisk för det är så mycket roligt på gång. Julen är ju min favorit och jag har inte velat bli påmind om att den närmar sig så julmusiken har varit förbjuden de senaste dygnen. Idag är en stor dag - en vecka till jul men framför allt - Ebbas födelsedag! GRATTTIIIIIIS säger jag, VI SES SNART! Nu ska jag bädda rent, öppna fönstret och släppa in lite av vårluften (åtta grader till jul - beställde vi det?) och lyssna vidare på ingen mindre än Håkan Hellström. Ja, ser man filmen vill man höra han sjunga också. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ebbis

Ttttaaaacccckkkkk så mycket!!!!!!!! <3 <3 <3

2013-12-17 @ 17:27:06
Postat av: Karolina

Åååååååh Annie! Vad stolt jag blir över dig, mer Håkan!

2013-12-19 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0