snow

Marcus födelsedag

Alltid glad (och ställer alltid upp på alla bilder jag tar), somnar i alla solstolar han kommer åt och försöker spela tuff och hård trots att det bor en nallebjörn i denna kropp..

Ett litet hopp i dagarna blev det..
Gårdagen var fullpackad så hann varken tänka blogg eller ens öppna datorn. Så nu passar jag på istället! Igår (skrev först imorgon - trött eller?) fyllde Marcus 20 - en stor dag som vi firade på kvällen! Riktigt kul! Jag gav honom en weekend till Göteborg (vi åker redan nästa helg!) för att gå på Liseberg, känna av julvimlet på stan och äta gott! Det ska bli superkul och har varit planerat sen lång tid tillbaka! Så idag ska jag ladda om efter en sen natt, städa undan och baka julgodis! Vad blir det för något smarrigt tror ni? En klassiker, vill jag lova! GLAD LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0