snow

Min jul



Hej bästa läsare!
Hoppas ni njuter till fullo av, förhoppningsvis, både ledighet och lugna tag! Det gör jag i alla fall! Och det är så underskattat, efterlängtat och underbart! (Eller lugna tag, om jag tänker efter, har det väl inte direkt varit. Är ju av just den anledningen jag inte bloggat, kom jag på). Att det inte var jul lite oftare va? Sen sist vi hördes har jag firat julafton, tomten kom trots att samtliga är över 20 (förutom världens sötaste bebis som sov sig igenom hela tomtebesöket), en Daniel Wellington-klocka gömde sig till min stora glädje i ett av paketen och julmaten har utan några som helst problem gått ner. Igår hade jag en superrolig kväll tillsammans med ett gäng vänner. Vi sjöng Singstar, pratade om sommarplaner och hade det trevligt. Varför är det alltid de spontana kvällarna som blir bäst? Idag möttes vi upp på stan för att spana in rean, äta pizza och fördriva denna annandag jul. Ett bra julfirande på alla sätt och vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0