snow

Nyårsplagg, öl & bästa julfilmen


Då var det en ny vecka och ja ni, nu är det nära nytt år! Så vad passade då inte bättre än att klicka hem ett plagg som ska hänga med på nyårsfirande?! Det är nämligen precis vad jag gjort! Vad det blev får ni se först den 31:e men jag kan ge er en liten ledtråd: det glimmar, sprakrar, gnistrar och glimmar! Jodå, det blir fest det! Men nu tänkte jag dra dygnet ett varv tillbaka och ge er en annan lite glimt. Nämligen lite julstämning här hemifrån! Mamma är så duktigt tycker jag på att få allt att kännas hemtrevligt och mysigt! Är det något jag kommer ta efter henne så är det detta med att få huset att kännas välkomnande! Nu är det bara en handkontroll som behövs för att julen ska börja på riktigt. Ja, vi kom ju på i helgen att en av våra kontroller till Mario Kart gått i stupet så det var bara att googla efter en ny och någon gång under veckan tros den komma! Spelet kan börja!


Idag har jag och Adam varit en runda i Danmark! Han ville fylla på ölförrådet och jag ville vara en snäll lillasyster. Så vi drog dit efter att jag slutat jobbet, köpte några flak öl och åt pölse! Vill ni se bild får ni kika in på mitt Instagram. För här ska det minsann inte kopieras bilder från det kontot till bloggen. Det är ju jag närmast allergisk mot! Nu ska jag lägga mig på sängen och se resten av filmen som jag påbörjade igår. Världen kanske mysigaste julfilm: The Holiday! Ni måste ju bara hålla med?! Och sen väntar Ensam Mamma Söker! Och Paradise Hotell. Japp. Jag har fastnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0