snow

Paljettbrallor



Igår när jag la mig kändes det som jag kommer få fira nyår själv, i min ensamhet.
Varm som en nykokt soppa, orkeslös och förkyld. Jag såg framför mig hur jag fick åka till pizzerian, sitta själv och äta och skåla in året på trappan och säga gott nytt år! Och få inget svar tillbaka. Men idag vaknade jag upp en aning piggare och är glad att det ändå blir som planerat ikväll. Och tur är det för jag har ju haft bestämt kvällens uppsättning av kläder sedan lång tid tillbaka. Ett par sjukt coola paljettbyxor! Guld och svart i en härlig blandning! Det kommer glittra och glimmas som aldrig förr! Med detta sagt vill jag önska er ett gott nytt år och vet ni? Jag tror 2014 kommer bli SÅ bra! Jag har en känsla av det! Vi gör det tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Ebbis

Såååå coola byxor!!!!!!!

2014-01-01 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0