snow

Semesterplaner


Vet ni vad jag gör? Förutom då att jag väntar på att Marcus ska komma hit och spela Mario Kart med mig? Nej, jag tänkte väl det - läskigt hade det varit om ni visste. Som små stalkers likt Phonehouse. Jag drömmer mig bort till värmen och sommaren och till Kreta! Jag har börjat planera lite smått vad jag ska resa nästa år och ett av målen hade mer än gärna fått landa här. På denna grekiska ö. Så mysigt och ja. Det här hotellet ligger direkt vid stranden. En gata från alla restauranger. Tänk att äta tzatziki varje kväll, dricka ett par halvslaskiga drinkar om dagarna mest bara för att det är semester, bada i salta hav och läsa massa tidningar i en solstol, under ett parasoll, med lite lätt vind i håret och ett gäng kompisar i stolarna bredvid?! Det hade varit sjukt kul! Ahhhhhhh! Tänk vilken tur vi har - som får leva och längta. UNDERBART! Men just ja, vart var vi? December? Sex dagar till jul, inte sant?

Bilderna är lånade från HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0