snow

I ♥ Tabata


Tjena tjena Bloggis!
Hoppas du haft en bra start på veckan! Min har varit ganska intensiv med massa nya grejer. Jag kan berätta lite mer, när jag vet mer. Min dag har i vilket fall varit väldigt bra. Sol heeeela långa dagen och det ger energi. Så mycket energi att jag tog mig till gymmet i eftermiddags. Det. Var. Länge. Sen. Men jag orkade mig igenom mitt "standard-tabata"-program så jag är nöjd. Tabata är verkligen underbart! Har ni inte testat så rekommenderar jag er verkligen. Det tar 30 min allt som allt, man kan justera ansträngningsgrad enkelt, använder sin egen kroppsvikt (vilket minskar risk för skada) och man får nästan alltid träningsvärk. Men detta visste ni redan va? Att jag är kär i Tabata menar jag? Hihi, tänkte väl det. För det kan inte ha undgått någon. Nu: återhämtning och Farmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0