snow

Solfredag - yey!!!


Hej soliga, underbara dag!
Man blir på så bra humör av blå himmel och SOL! Det känns som det var länge sen, var det inte? Igår när jag var ute och gick värmde till och med solen ryggen, härligt! Vi går mot ljusare tider, det älskar jag! Jag har startat den här dagen med körlektion. Vi körde i trafikljus och jag tycker själv att det börjar lossna. Skön känsla! Sen får man bakslag ibland och allt känns ruttet, men så är det ju. Nu ska jag ha en städdag här. Dammsugas, dammas, plockas, tvättas, vädra och få in SOL i rummet. Det behövs! Hörs lite senare! Ha en fin fredag Bloggis!  

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt!

2013-02-22 @ 10:44:04
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0