snow

Status


Dagens humör
: Jag känner mig ganska bra. Lite förvirrad för vet inte alls hur kommande vecka ser ut. Det gör att jag inte riktigt vet hur jag ska må. Konstigt det här. Också lite förkylning på det. Förstås. Ska det inte släppa snart?

Dagens väder
: Inte en endaste färg. Bara grått och molnigt. Sa jag att jag längtar efter våren? Äsch, jag ska sluta tjata nu. Jag ska, efter att jag skrivit klart detta blogginlägg, gå till havet och insupa lite havsluft. Det ska bli härligt. När man kollar ut mot havet kan man låtsas att det är juli och tjugofem varma grader.

Dagens göra
: Jag har inte allt för bra koll på det här med skidor och VM men har sett både damer och herrar ta silver idag. Det kul och man blir glad för deras skull. Framgångar är roligt.

Dagens tanke
: Att jag inte ALLS har en aning vem som kommer vinna Mellon i år. Jag är lite rädd att Sean Banan tar hem detta. Då kommer jag sitta med skämskudden för ögonen i maj, när han ska representera vårt land. Vem tycker ni skulle gå till final igår? Jag hejade på Munther och Jalla Pausa Sawa.

Dagens bästa
: Att det blir tacos hos mig ikväll. Tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0