snow

Undersköterska √

Firade med fika

Fredag och allt! Wiho! De senaste dagarna har gått i ett rasande tempo. Praktik och träning är väl det som mest har upptagit min tid. Men nu till det viktiga: Idag har jag gått klart sjunde terminen och kan nu kalla mig UNDERSKÖTERSKA. Det känns ganksa märkligt och konstigt men framför allt vuxet. Jag har ju en yrkestitel - häftigt! Idag hade vi lite avslutning med klassen och det var lite jobbigt att säga hejdå till alla. Jag kom på, först igårkväll, att nu kommer vi inte vara någon klass mer. Efter studenten hade jag detta i åtanke - att vi inte behöver säga hejdå på riktigt eftersom vi kommer ha ännu en termin tillsammans. Men nu har alltså den svischat förbi och nu skiljs vi alltså åt. Men ikväll är det inte det vi ska tänka på utan självklart fira att vi är färdiga så kallade USK:are! Nice! Grattis till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0