snow

Vardagen


Hej onsdag!
Eller är det onsdag? Ja, lite så känns det just nu. Dagarna går in i varandra. Sen vi hördes sist har jag skrivit in mig på Arbetsförmedlingen, testat att göra dataprov på körskolan men var några rätt ifrån godkänt TRE gånger i rad (hur irriterande som helst), tränat på Friskis med Karolina i dagarna två och igårkväll pustade vi ut efter gymmet hemma i min soffa och kom på att vi var fasligt sugna på godis. Så sagt och gjort, vi gick till stan och handlade hem passa gott som vi sedan kunde äta med gott samvete. Nu sitter jag här och förbereder ett personligt brev. Jag ska berätta om mig själv på ett intressant sätt. Inte fullt så lätt som man kan tro. Man är ju inte direkt van att man ska försöka sälja sig själv. Ja, ja! Nu ska inte jag tjabba mer utan äta hemmagjorda hamburgare! Ha en fin kväll Bloggis! Puss & kram från vinterland! (Våren - jag längtar efter dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0