snow

Drömmen om Italien

Lånad

Jag startar veckan med en tråkig förkylning!
Usch och fy och blä! Jag har iallafall varit på sjukhuset på informationsmöte för vi undersköterskorelever, med några tjejer i klassen. Nu är jag däremot nerbäddad i soffan och googlar mig iväg på semesterdrömmar om Italien. Vi får hoppas det går i uppfyllelse! Det hade varit fantastisk att få strosa omkring i denna mysiga by, äta äkta pizza i smala gränder och bo på ett litet typiskt italienskt hotell. Hoppas veckan startat bra hos dig Bloggis! Imorgon drar vardagen igång på allvar för min del. Januarimörker och kyliga morgnar ska bli en rutin - men med positiva tankar och med fokuset framåt ska detta gå smidigt och bli kul! Måndagspepp till dig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAAA!!! Klart den ska gå i uppfyllelse!

2013-01-07 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0