snow

Fin fredag


Hej hej hej helg!
Så nice! Min helg inledde jag med att köra på krokiga vägar till Karolina. Där åt jag tacos med hennes familj och bara pratade och pratade och pratade. Jag har kommit fram till att jag är väldigt bra på det. Att prata alltså. Efter några timmar kom Josefine, som hade kvällspass på praktiken. Vi fortsatte med att prata lite till och lite till. Väldigt härligt och bra inledning på denna helg. Det tråkiga är bara att vi fick ge Karolina hejdå-vi-ses-inte-på-ett-tag-kramar. Usch, jag hatar att ta avsked! Som tur är, varar inte GMU-utbildningen i mer än tre månader. Och vi har redan bokat upp henne ett par lördagskvällar när hon har permission. Bra fredag iallafall! Det är bara det att jag tyckte hejdå:et var lite jobbigt. Jag såg lika bekrymad ut som på den högra bilden. Hehe, sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0