snow

Frukost & Farmen



Hej torsdag! Veckan går snabbt och snart har jag bara en kvar på min praktik. Det känns lite konstigt. Så fort det har gått! Den här veckan har jag tagit venösa blodprover (stolt som en tupp) och lagt nya förband på operationssåren. Allt känns bra.. och lite läskigt och ovant, såklart. Men det känns skönt att det går framåt och att jag blir mer självständig för var dag som går.

Här sitter jag just nu och intar min frukost. Gott! Jag älskar frukost och är alltid hungrig när jag vaknar. Vill helst äta direkt. Inte duscha och fixa med annat innan. Nej, det går inte. Frukost - sen är jag igång! Jag kollade på gårdagens avsnitt av FarmenTv4play under tiden. Haha, jag vet inte vad man ska tycka om programmet. Tänk att vissa kan välja bort en hel sommar med sina små barn och vara här och tjabba istället. Oförståeligt. Nu ska jag kicka igång denna soliga dag! Man blir glad av ljuset! GLAD TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0