snow

Guldbaggegalan



Imåndags när jag kom hem från praktiken såg jag sista halvtimmen av
Guldbaggegalan. Och jag förstår ingenting... Som jag skrivit tidigare läste jag en dag i tidningen om den mycket hyllade filmen Äta Sova Dö. Jag lockades av recensionerna och gick och såg den på bio. Och vad jag fick se? En riktigt nu-somnar-jag-film. Vad händer då i måndags? Jo, den får pris efter pris och klockan tio när det sista och största priset ska delas ut är det just den här filmen som vinner och blir "Årets film 2012". Innan sa jag till er att absolut inte se Äta Sova Dö. Men nu hade det varit ytterst intressant att veta vad ni hade tyckt om den. För det kan väl inte bara vara jag och Marcus som inte håller med film-Sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0