snow

Härlig promenad


Idag har varit en sån dag då timmarna bara sprungit iväg och jag vet egentligen inte vad som tog upp så mycket tid.
Jag har slängt ut julen och bjöd våren på en fika. Åh. Ljuset - jag vill se dig så snart du bara kan! Tomtarna åkte ner i lådor och vårgardinerna sattes upp. Skönt att, åtmistonne, få känna att rummet andas vår. Och sen har jag även varit ute på en långpromenad med dessa sköningarna. Vi gick i skogen så Cindy kunde springa lös. Hon älskar det och promenaderna går lättare när hon får vara fri. Havet låg alldeles vindstilla och solen stod lågt. Det var lite skumbad precis intill strandkanten. Fin promenad! Frisk luft mår alla bra av! Nu ska jag ha fira sista lördagen på jullovet med att äta...morötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0