snow

Jag idag



Fredag! Yey! Jag fick sovmorgon (till sju, annars går jag upp klockan fem nu när jag har praktik på morgnarna). Jag var en runda på körskolan för lektion. Jag har inte kört på evigheter så det är skönt att vara igång igen. Sen cyklade jag hem i snön och gjorde något mycket sällsynt. Jag bakade. Jag hade även lite tid över så tog fram min kamera och knäppte dessa bilder. Vad det är jag bakade visar jag sen. Nu ska jag fira fredag med att dra en runda till sjukhuset och ha praktik! Det är kul! Jag lär mig så mycket nytt varje dag, vilket gör att det här känns väldigt givande. Glad fredag på dig Bloggis!

Kommentarer
Postat av: kajolina

världens gosigaste! VI MÅSTE SES INNAN JAG DRAR! nästa vecka måste vi boka in en tid! <3

2013-01-18 @ 19:26:23
URL: http://karolinaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0