snow

Lördagspromenad


Igår tog jag och dessa två tjejerna en bitande kall och skön promenad till havet.
När jag är ute och går väljer jag nästan alltid att gå till havet. Så himla härlig känsla att komma dit och andas havsluft! Jag längtar till sommaren. Då ska jag springa dit och göra tabata och sen gå hem med måbramusik i öronen! Som jag längtar! Jag har börjat göra det den senaste veckan. Längta alltså. Men bara smyglängta.

Jag hoppas ni haft en fin helg och att ni får en bra inledning på veckan. Jag är på praktik nästa vecka och ska ha kvällspass imorgon. På dagen ska jag ta tag i körkortsteori som legat på hyllan de senaste veckorna. Allt ska nötas in. Det känns som ett evighetsprojekt. Men ja, någon gång ska väl även det bli klart. Man får bara låta det ta sin tid. Till sommaren är det iallafall jag som har körkortet i handen och kan ropa hurrrraaa! Kanske kan ta bilen ner till havet och göra lite tabata och sen köra hem igen, hehe. No, no! Så ska det aldrig få bli. Nu är det iallafall slutbabblat för idag. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0