snow

Ny kalender för ny start

Jag sitter här och har lite ångest över att denna mjuka, sköna, mysiga, härliga, lediga bubbla som jag levt i, i några veckor är borta imorgon. Då börjar allvaret och jag vet i tusan om jag är riktigt redo för det. Jag sitter iallafall här över en kopp te och summrerar lovet för mig själv. Det började med att jag och Malin var jättestressade och brydda över om vi överhuvudtaget kommer kunna slappna av dessa veckor. Och det avslutas med att vi konstaterar att vi klarade det hur bra som helst. Lovet har verkligen var så grymt välbehövligt och jag har tagit vara på vart enda dag! Imorgon väntar sista spurten på sjunde terminen - praktik med andra ord. Om några veckor är jag utbildad undersköterska! Det känns grymt!


Jag har föresten designat en egen kalender, igen. Eller iallafall framsidan. Jag gjorde flera olika eftersom det är så kul - jag kunde helt enkelt inte sluta efter en. Det är en riktig Annie-göra. Vad tycks? Drygt en hundralapp på Åhléns och så mycket roligare med en personlig! Jag får visa de andra framsidorna en annan dag för nu ska jag njuta av mitt te och de sista lediga timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0