snow

Nya regler & träning



Godmorgon måndag! Hoppas er vecka börjat på bästa sätt! Jag har kvällspass på praktiken så tog sovmorgon. Skönt. Denna lediga förmiddag tänkte jag ägna åt att plugga körkort (finns massa nya regler för släp och totalvikt och allt vad det är. Det gamla som jag pluggat in (och för all del nästan glömt igen) ska raderas ur hjärnan och det nya ska tryckas in) och sen får det bli en liten sväng till Friskis. Jag tycker det är så svårt att avgöra om man är tillräckligt lite förkyld för att kunna träna. Tumreglerna är ju att skippa träning när man har halsont och feber. Men nu har jag haft ont i halsen i säkert tre veckor. Hur länge ska man behöva vänta? Ont i halsen kan man ju ha i månader. Nej, det här funkar inte. Latmasken i mig har vunnit alla övervägningar de senaste veckorna. Nu är det hurtbullen, som bor i min kropp, som ska få en chans att visa sig. GLAD MÅNDAG BLOGGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0