snow

Nytt träningskort


För några år sedan köpte jag mitt första träningskort på Friskis och har haft det väldigt länge. Till närmare bestämt idag. Nu var det repigt och slitet så det var bäst att byta i samband med att jag förnyade kortet. Det som förundrade mig när jag fick mitt första kort var hur fruktandsvärt ful bilden var på mig. Januariblek och ett mycket ansträngt leende (det är ju inte så där att man känner sig jättebekväm att stå där och storle inför alla i kön). Till råge på detta var det taget med en dålig webb camera. Fast det ska man kanske vara glad för, haha. Iallafall. Det här kortet har jag dragit runt med i tre år och jag och Maja har skrattat många gånger åt hur ful den där bilden på mig är (Maja tycker hennes bild var skitful, men tro mig, min är bra mycket värre). Idag var det alltså dags för ett nytt kort och jag hade såklart hoppats på att den här bilden åtminstonne kunde se någerlunda ut. Men hur tror ni det hela slutade? Suck. Det blev bara ännu värre! Januriblek, ett ansträngt leende OCH inte ett skymt av håret. Alltså skalle-Per-lik! Jag ger upp. Den där träningskortsbilden kommer för alltid vara ful.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, du är söt! <3

2013-01-17 @ 19:56:50
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se
Postat av: Maja

Hahaha "skalle per lik"! Du är för skön!!!

2013-01-18 @ 09:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0