snow

Praktik & förkylning


Hej Bloggis!
Hoppas allt är väl! Jag kämpar på med min förkylning. Usch så trist att den kom nu, precis när jag börjar min praktik. Man tycker ju såklart aldrig att det är lägligt med att bli förkyld men det kan ju vara mer eller mindre. Den här gången var det mindre passande. När man är ny på ett ställe vill man ju känna sig alert och pigg! Men jaja, jag gör så gott jag kan. Det är iallafall väldigt intressant att vara med och se hur de jobbar på den här avdelningen. Min handledare är dessutom en frisk fläkt vilket är väldigt kul. På den här avdelningen har man hand om patienter som ska eller har blivit opererade. På min förra praktik lärde jag mig massor men nu är det helt andra grejer så nu är det ny kunskap som ska bearbetas. Spännande. Men oj, oj, oj vad det ska bli skönt med helg. Jag behöver lugn och ro så att jag kan vila upp mig ordentligt. En dag kvar sen tar jag och lägger benen högt och poppar en påse popcorn! Ha en fin torsdagskväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0