snow

Som alla andra


Nya träningskläder ger motivation

Ja, jag tror inte att jag är ensam om att tänka att "det här året ska rivstartas med träning". Men visst är det en härlig tanke att man ska börja om på nytt? Jag tycker det ger mig en otrolig energi, att starta om. Jag ger mig själv en månad att bli av med sötsuget - inga kakor, sluta med läsk, bort med godiset och chipsen (buhu! min största last) åker rakt ner i soptunnan. Efter januari får jag se. Men tills dess är det detta som gäller! Det som är kul, eller ja iallafall i mina ögon, är att se alla andra, som gett sig själva detta löfte, att börja träna och så där. Varför? Jo för det syns på flera mils avstånd vem som är taggad till tusen och som startat 2013 med ett hälsosammare liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0