snow

En härlig dag

Tack för kommentarerna till förra inlägget. Det är kul med lite respons! Kärlek är fint!


Idag tog jag och Marcus sovmorgon. Vi sov i nästan elva timmar - tror jag behövde det! Sömn gör så mycket. Nu är jag som ny! Vi cyklade till Statoil och köpte världens godaste sallad. (Alltid, alltid samma pasta- och kycklingsallad med godaste currysåsen på idrottsdagarna på högstadiet. Detta var liksom höjden på hela dagen. Kommer du ihåg Malin? Vi körde dit på våra moppar och kände oss så där lagom coola att vi kunde ta oss dit. Själva. Utan att trampa cykel). Sen vidare till havet där det blåste ordentligt! Badade i världens vågor och låg i klitterna och tog tacksamt emot sol på kroppen. En toppeneftermiddag som avslutades med ett obligatoriskt stoppa i glasskiosken. Citronglass. Ny favorit. Åkte hem och gjorde inpackning i håret (snacka om lent hår nu. Helt galet. Nästan för lent), drog på mig detta (gillar kombinationen en söt klänning till en slapp tröja och klocka) och åt tacos med familjen. Utomhus. På altanen. 21 grader varmt. Har jag sagt att den här årstiden är bra härlig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0