snow

Ett femfaldigt hurra!

2008
2009
2010
2011
2012
2013

Idag är det den stora dagen för den här bloggen! Det är nämligen femårsdagen! Ett femfaldigt leve för bloggen, hurra hurra hurra hurra hurraaaa!! Så här såg jag ut när jag startade den här bloggen, 2008. Visst har det ändå hänt en del sen dess? Med mitt utseende menar jag? Jo jo mensan det har det! Många tror (har jag sagt att jag får höra att jag ser bra mycket yngre ut än vad jag är minst en gång i veckan? Utan att överdriva) ju att jag är typ 15 men här med kan jag tydligt visa att jag minsann såg allt bra mycket yngre ut för fem års sedan. Bilden från 2010 kommer alltid vara speciell för mig. Det var den här kvällen jag träffade Marcus. Bilden från förra året är ifrån den finaste dagen på hela sommaren och 2013-kortet är taget häromdagem. Undra hur jag ser ut om ett år... Olidligt spännande!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ja du har verkligen förändrats!!! Grattis till bloggen! :D puss <3

2013-07-01 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0