snow

Fotograf: Marcus


Hallå hallå ja! Då var det söndag, tänkte jag skriva, men så kom jag på att det är måndag idag. Märkligt. Men det är bara för att jag är ledig idag. Imorgon däremot drar allvaret igång igen. Jag vill ha mer semester!!! Men jag är glad över de två veckor jag fick - vilket känns som mycket mer än två veckor faktiskt. Skönt att man känner så och inte tvärtom. Igår hade jag hur som helst LÖRDAG här med min fina, fina kille som jag inte träffat på typ tio dagar. Vi snackade som vi inte setts på ett år och var lite extra pussiga, hihi, mysigt! Marcus fick även agera fotograf, vilket han gjorde med bravur. Eller vad säger ni? Första gången han håller i en systemkamera och bilderna blev väl godkända, enligt mig (som är helt opartisk. Såklart). Ni måste föresten kolla in mitt nya nagellack, som jag köpte i Malaga. OPI är det. Hur bra som helst. Det bruna lacket har det läckra namnet Barefoot In Barcelona dessutom, vilket gör det bara ännu snyggare. Nu ska jag fånga min sista lediga dag och verkligen njuuuuuuta! Sen får jag tänka positivt och hoppas att sommarveckorna på jobbet blir toppen och ha lite låtsassemester när jag har fria dagar. Göra sommargrejer ni vet. Åh - ÄLSKAR SOMMAREN! Och ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0