snow

Jag


Hej alla härliga! Jag sitter här och lyssnar på kärlekslåtar. Det är så mysigt! Jag har en full lista på Spotify med bara massa gulligull-låtar. Ibland är man på det humöret. Hur som helst så kommer här två till bilder från min och kusinens strandbesök häromdagen. Med det sagt så säger jag GLAD FREDAG BLOGGIS! Mår ni bra? Jag ser att ni är här inne men ni är tysta som möss. Tjugo möss som inte säger ett pip (möss brukar vara rätt högljudda och störiga så kan inte ni också vara det?) Fast högljudda räcker! Hallå hallå *knack knack på datorskärmen*.

Kommentarer
Postat av: Saarrraaa

Måste skriva att jag är här :)) är du i Spanien nu med familjen? :)

Svar: Jag var det ja :D
Annie

2013-07-12 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0