snow

Life As We Know It

Lånad

Häromdagen träffade jag Ebba och vi såg då den här filmen!
Båda överraskat förvånade över hur bra och rolig den var! En riktig tjej- och skrattfilm med lite annorlunda handling! Helt klart värd att se fler än en gång (hehe, sån är alltid jag! Har jag väl hittat en riktigt bra film så kan jag se den om och om igen!). Det är samma skådespelerska som i 27 Dresses, som är en av min och Ebbas favoritfilmer. Den här filmen heter Life As We Know It! Se den en kväll! Tips tips! Lite bilder från min och Ebbas eftermiddag kommer också! Vi kan ju inte stå emot att fota när vädret är med oss. Moln, moln, moln - älskar moln i det sammanhanget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0