snow

Massa kärlek & tårar

Lånad

Hejsan hejsan!
Hoppas allt är bra med er där ute i landet! Strålar solen på er? Vad den än gör så kommer jag här med ännu ett filmtips! Ja men se där - det bara sprutar massa härliga tips om mig just nu! Eller den här vet jag inte om vi ska kalla härlig. Mer sorglig och tänkvärd. En snyftfilm kan man lugnt säga! Jag och mamma bara grät och grät. De har verkligen fått filmen att kännas äkta och därför blir man så rörd när det som sker, sker.. (jag ska inte avslöja för mycket). Fram med näsdukarna och slå på Griffin & Phoenix. Jag såg den på Netflix och där heter den, av någon konstigt anledning, inte samma. Sök på Love In Manhattan så kommer den upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0