snow

Slit och släng


Har en ledig förmiddag idag. Känns ju riktigt lyxigt. Nästan som att vara ledig. Men bara nästan. Satte väckarklockan på halv tio, åt frukost och gick till gymmet. Ja, jag gick till gymmet. Det var länge sen. Och fy vad mycket folk där var. Jag, massa sextioåringar, några muskelknuttar och mitt skabbiga hår. Jag gillar inte riktigt att vara på gymmet för man måste känna sig så där lite piffig och tillfixad för att man ska passa in där. Men idag sket jag fullkomligt i det och det var underbart. 40 intensiva minuter och en svettig och skabbig frisyr senare gick jag hem. I mina rosa skor. Glad och nöjd. Duschade och öppnade fönstret (känns som man är utomlands med dessa varma grader), satte igång hög musik och rensade gardroben. Jag slängde massor (slänger inte - skänker, ska man kanske tillägga)! Skönt! Jag har så mycket plagg från sexan-sjuan-åttan som jag aldrig använder men som jag ändå envisas med att ha kvar. Har inte växt så värst mycket på varken bredden eller längden sen dess så allt passar och därför har man ingen riktigt bra anledning till att slänga skiten. Men nu bara åkte det. Bra start på veckan, fast känns som denna och förra veckan hänger ihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0