snow

Torsdagshälsning

God morgon, god morgon! Mina lediga dagar flyger fram och jag njuter så mycket jag bara kan! Jag har tagit det rätt lugnt och försökt bota mitt halsont men ack, ack - det går segt på den fronten! Men förutom det så mår jag fint! Det har varit riktigt sitta-inne-och-kolla-på-film-väder hela veckan lång. Tyvärr. Men jag har hunnit avverka både en och tre filmer, vilket är bra för Annie-som-annars-aldrig-kollar-på-film. Två superduperfilmer som jag ska leta upp namnen på!


Och där tog det stopp på fantasin.. Att det ska vara så svårt att skriva emellanåt. Ibland bara dansar fingrarna och jag behöver knappt tänka. Men sen kommer de här dalarna när jag får sitta i minuter för att bilda meningar. Ack ack. Och där dök en bild på Cindy upp! Det var ett tag sedan! - Hej hej på er alla, hälsar cavalieren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0