snow

Vilken jäkla ljugapa va?


Hej Bloggis! Länge sen jag skrev här, känns det som. Ni har ju fått några inlägg i veckan men de satt jag och knåpade ihop förra fredagen. Jag skrev inte den lilla detaljen att jag tänkte åka bort några dagar och under veckan tidsinställa inlägg. Vilken liten ljugapa jag är va? Säger inte ett knyst och låtsas att allt är precis som vanligt. Så kan det vara! Nu är jag hur som helst tillbaka (utan att ha varit borta, hehe) med hur mycket energi som helst.

Jag och min familj flög till Malaga i lördags och har haft en vecka med massa sol, bad, god mat och lata dagar! Vi bodde i förorten till Malaga - Benalmadena. Vi har haft ett jäkla sjå med hur man uttalar Benalmadena men tror nu att man säger Bennal MA denna. Vi har blivit av med våra väskor både på dit- och hemresan och just nu står de i Kastrup och väntar på oss. Första dagen ägnade vi åt att köpa nya kläder, tvål och dylikt för att klara oss (visste ju inte när vi skulle få tillbaka dem). Efter att vi varit iväg i flera timmar och letat bikini och tröjor står de i hotellreceptionen när vi kommer tillbaka. Typiskt va? Men vi var sååå glada att de kom så snabbt (ni skulle sett mig - stod och hoppade upp och ner och ropade DE HAR KOMMIT, VÅRA VÄSKOR ÄR HÄR, att personalen måste trott jag var galen). Veckan var annars hur bra som helst och vi har haft strålande sol och 30 grader varje dag. Magiskt! Vi har ätit pizza och spansk mat så det sprutar ur öronen och besökt storstan för att gå loss på Zara. Igår landade vi klockan 15 och en halvtimme tidigare hade strejken utbrytit. Lite otur får jag allt säga vi haft med bagaget men håller tummarna att de dyker upp inom kort. Jag bjussar på några bilder!

GLAD SÖNDAG bästa läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0