snow

Ebba & jag


Godkväll Bloggis!
Jag tänkte skriva ett långt inlägg här med massa bilder som jag och Ebba tog i torsdags men det blev sen middag och nu är klockan mycket så det får vänta! Men kommer under veckan! Som jag sagt tidigare så är det MAGISKT ljus just nu så man måste passa på att ta fram kameran och knäppa bilder! Det var rätt mulet när vi var ute men mycket moln är det kameran gillar bäst. Då har man inga skarpa skuggor att tacklas med! Åh! Blir så fotosugen när jag tänker på det.. Vill ut nu nu nu och fota mer mer mer! Men nu ska jag njuta av denna fina sommarkväll med ett stort glas isvatten och teve. Föresten. Jag såg Safe Haven igår! Ni måste bara se den! Läskig och halvbra i början men på slutet knyts den samman så himla fint att tårarna kommer. Se den en regnig dag med lite popcorn och flädersaft! GLAD TISDAGSKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0