snow

Ett tjena från min lya!


Okej.
Jag kör ett litet inlägg innan blixten slår ner. Ja. Men så är det faktiskt. Åskan är inte många kilometer härifrån och snart kommer den och skrämmer livet ur mig! Jag tänkte mest bara skriva ett litet inlägg för att ni inte ska behöva undra vart jag i allsin dar tar vägen. Jag har haft morgonpasset på jobbet (uuuursäkta frillan idag. Den är inte nådig på långa vägar men what to do?) så egentligen har det väl inte hänt alldeles för mycket sen sist vi hördes. Igårkväll var vi ett glatt litet gäng som planerar inför kommande midsommarfest! Det är inte långt kvar! Jag gillar verkligen denna somriga tradition! Det är ju startskottet för sommaren - enligt Annie-beräkningen!  Ikväll ska jag bara njuta av att vara lite ledig - morotstavar och dipp står på önskelistan. Jag har nämligen jobbat sen jag kom hem från semestern (ni ska få ett inlägg imorgon med bilder från underbara Ayia Napa) så nu ska jag ha en fri lördagkväll och söndag!  Okej. Nu kommer regnet. Och säkert åskskiten också så bäst att lägga ner! Ska krypa in i garderoben och gömma mig till allt är över. Hatar åska.

Kommentarer
Postat av: tjenatjena

hihihihihi gollleunge! Vi måsteeeeee ses ju fort jag kommer hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-01 @ 19:54:18
URL: http://karolinaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0